Skip to content
Menu
Cart
Your cart is empty. Go to Shop

Q&A - Zamawiaj z łatwością

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak nawigować?

Na stronie głównej wybierz na belce interesującą Cię kategorię np. Herbaty, kliknij w Wyświetli więcej, a potem w interesujący Cię Produkt

Możesz też skorzystać z listy, która rozwija się po kliknięciu na trzy kreski po lewej stronie strony głównej. Pojawią się wtedy wszystkie kategorie na stronie, w tym także przekierowanie do strony logowania. 

2 . Jak mogę dowiedzieć się więcej na dany temat?

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o produkcie, artykule – w danej kategorii przeglądaj je i klikaj w nie.

3. W jaki sposób czytać informacje o produkcie?

Każdy produkt opisany jest podstawowymi informacjami o składzie, masie, sugerowanym sposobie przygotowywania/używania, a także składnikach herbaty i ciekawostki o ich właściwościach. Na samej górze znajduje się motto, myśl przewodnia danej herbaty i to, co może Tobie dać.

Możesz też wybrać rodzaj opakowania (torebka lub puszka), wybierając je z listy rozwijanej po lewej stronie pod zdjęciem.

4. Jak wyszukiwać produkty/artykuły?

Do wyszukiwania możesz używać wyszukiwarki, opisanej w naszym sklepie słowem Wyszukaj.

Jedna znajduje się na dolnej belce strony głównej w lewym dolnym rogu.

Druga znajduje się w ciągu listy rozwijanej – trzy kreski w lewym górnym rogu strony głównej. 

5. Jak kupić wybrany produkt?

Aby zakupić wybrany produkt, kliknij kafelek Dodaj do koszyka.

Możesz kontynuować zakupy do czasu, gdy zechcesz je zrealizować. Kliknij wtedy symbol koszyka, a następnie Zapłać. 

Jeśli chcesz wybrać więcej niż jedną sztukę danego produktu, wybierz ilość danego produktu.

6. Jaka jest wysokość kosztów dostawy?

Koszty dostawy wyliczane są na podstawie wagi całkowitej wszystkich produktów z koszyka, dlatego doliczane są na etapie końcowym Metody wysyłki, gdzie wybierzesz sposób wysyłki.

Wysokość kosztów dostawy (ogólny cennik) możesz też sprawdzić w zakładce Dostawy i płatności. 

7. Jak mogę sprawdzić, jakie produkty zostały dodane od koszyka?

Wybrane przez Ciebie produkty możesz przeglądać, klikając symbol koszyka. 

8. Jak zamówić produkty, gdy już wszystkie wybrane zostały dodane do koszyka?

Gdy przeglądanie produktów jest już zakończone, przejdź do finalizacji zamówienia klikając symbol koszyka.

W koszyku możesz przejrzeć wybrane produkty, zmienić ich ilości, a także usunąć te, z których chcesz zrezygnować. Po dokonaniu zmiany kliknij  Zaktualizuj koszyk.

Możesz także dokonać finalizacji zamówienia klikając „Przejdź do płatności”;

9. Jak mogę wrócić do przeglądania zakupów, gdy jestem w koszyku?

Możesz wrócić do sklepu i kontynuować zakupy, klikając na trzy paski lub emotea. 

10. Co mogę zrobić, gdy nie ma interesującej mnie ilości produktów?

Jeśli Twoje zamówienie przekracza aktualne zapasy w magazynie sklepu lub jesteś klientem zainteresowanym ilościami hurtowymi, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.  

11. Jak wypełnić dane płatności?

W oknie logowania wybierz jedną z opcji:
– jeśli masz konto w naszym sklepie – uzupełnij wymagane pola i kliknij „Loguję się”;

– jeśli nie masz konta i nie chcesz go zakładać, nie musisz, uzupełnij wymagane pola i przejdź do płatności;

– jeśli nie masz konta i chcesz zapisać dane na przyszłość – uzupełnij wymagane pola i odhacz „Stworzyć konto?”;

Jeśli jesteś zainteresowana/y naszym newsletterem odhacz „Zapisz się na newsletter”.

Jeśli zamówienie ma być wysłane na inny adres – odhacz „Wysłać na inny adres?”.

W następnym kroku sprawdź poprawność Twojego zamówienia, wybierz punkt dostawy (jeśli wybrałaś/eś  paczkomat) i wybierz formę płatności lub wróć do zakupów.

12. Jak dokonywać płatności?

W ostatnim kroku po wpisaniu danych do płatności, sprawdź poprawność zamówienia i wybierz formę płatności.

13. Wybieram dostawę do paczkomatu, gdzie wpisać adres?

Wybierz punkt dostawy pod podsumowaniem.

14. Potrzebuję fakturę, gdzie mam przekazać niezbędne dane? 

Jeśli chcesz, abyśmy wystawili fakturę, podaj dane do faktury zawierające NIP, nazwę i adres firmy w oknie UWAGI do zamówienia.

15. Jak mogę wykorzystać kod rabatowy?

Jeśli masz kod rabatowy, dodaj go gdy będziesz miał wybrane produkty w koszyku. Ostatnim momentem dodania kodu jest przed podawaniem danych do płatności.

16. Jak mogę usunąć produkt z koszyka?

Usuwać produkty z koszyka możesz po wejść do koszyka i klikając x.

17. Skąd będę wiedzieć, na jakim etapie jest moje zamówienie?

Na różnych etapach realizacji zamówienia obserwuj komunikaty – zarówno te wyświetlane na stronie sklepu, jak też te przesyłane na Twoją skrzynkę e-mail – i postępuj według podanych w nich wskazówek;

18. Czy przy logowaniu muszę podawać e-mail i numer telefonu?

Możesz wybrać tylko jedną z form komunikacji. Dane te są niezbędne do zrealizowania dostawy przez firmę kurierską. 

Miej jednak świadomość, że jeśli nie posiadamy pełnych danych do zamówienia kuriera, wtedy czas oczekiwania na paczkę może się wydłużyć.

19. Jak mogę śledzić status zamówienia?

Możesz zalogować się na swoje konto i sprawdzić swoje zamówienie po jego numerze.

Możesz też skontaktować się z nami w celu uzyskania szczegółów zamówienia, pisząc lub dzwoniąc do nas.

20. Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Wszystkie informacje znajdziesz w Polityce zwrotów na stronie głównej w dolnej belce. Po prostu postępuj zgodnie z informacjami tam zawartymi. 

21. Czy mogę znaleźć herbatę z konkretnym składnikiem?

Tak, w polu Wyszukaj wpisz nazwę składnika, jakiego szukasz, np. kwiat stokrotki lub stokrotka.