Polityka zwrotu kosztów
Odstąpienie od umowy i zwroty
Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z zakupionego produktu, ale jeśli chcesz odstąpić od umowy z jakiegokolwiek powodu może to zrobić w ciągu 14-dni od dnia złożenia zamówienia.
Rekomendujemy, aby paczki od EMOTEA otwierać w obecności kuriera.
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni od zgłoszenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku produktów szczelnie zapakowanych (spożywczych) muszą być w one odesłane w stanie sprzedaży i w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Po otrzymaniu produktu odstąpienie od umowy będzie rozpatrywane i albo zwrócimy kwotę zakupu albo wymienimy produkt na inny.
W celu zwrotu zakupów należy najpierw poinformować nas o swoim zamiarze, wysyłając informację na e-mail do office@emotea.pl. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, prosimy o zapoznanie się z naszą informacją zwrotną. (Uwaga: wszystkie koszty wysyłki wymienianych produktów ponosi klient).
Pamiętaj, że większość naszych produktów jest ręcznie wykonana z półproduktów. W przypadku produktów należących do następujących kategorii nie ma zastosowania prawo do zwrotu, chyba że są one wadliwe:
- Towary wyprodukowane zgodnie z Twoją specyfikacją nie mogą być zwracane z jakiegokolwiek powodu, chyba że są wadliwe.
- Produkty spożywcze i łatwo psujące się towary, zapakowane szczelnie, chyba że są wadliwe lub zostały one uszkodzone przed otwarciem.
- Karty podarunkowe.
Twoim obowiązkiem jest zapewnienie, że wszystkie informacje dotyczące zwracanego produktu zostały przekazane. Jeśli tego nie zrobisz, EMOTEA może nie być w stanie zwrócić przedmiotów, dopóki nie będzie w stanie zidentyfikować powiązanego zlecenia. Jeśli nie zwrócisz towaru na podany adres zwrotny, EMOTEA nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w refundacjach lub kwestiach związanych z wysyłką.
W przypadku zwrotów dokonanych poza ramami czasowymi określonymi powyżej, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zwrotnej zależeć będzie wyłącznie od EMOTEA i adekwatności gratyfikacji.
Zwrot kosztów dostawy będzie możliwy tylko w przypadku otrzymania wadliwego, uszkodzonego produktu lub wysłania do Ciebie nieprawidłowego produktu. Nie narusza to prawa ustawowego do zwrotu wadliwych lub źle oznakowanych produktów. Pamiętaj, by dobrze zabezpieczyć odsyłaną paczkę.
Zagubienia. Jeśli wybranemu kurierowi nie uda się dostarczyć lub zagubi paczkę, należy zgłosić to do EMOTEA mailowo lub telefonicznie oraz bezpośrednio do kuriera. EMOTEA nie ponosi odpowiedzialności za utratę zwracanych paczek. Należy pamiętać, by wybrać najbardziej odpowiednią metodę zwrotu dla danej zawartości paczki (np. z odpowiednim ubezpieczeniem). EMOTEA nie ponosi odpowiedzialności za nieprzewidziane opóźnienia spowodowane „siłą wyższą”, m.in. takie jak strajki, zamieszki, wojny, huragany, powodzie, wypadki itp.
Refundacje
Wszystkie zwroty będą dokonywane na karcie debetowej lub kredytowej, na której oryginalny zakup został dokonany w ciągu czternastu dni od zwrotu produktów. W przypadku, gdy EMOTEA nie jest w stanie przypisać pierwotnej metody płatności, zespół EMOTEA skontaktuje się, aby zorganizować alternatywną metodę zwrotu.
W przypadku wadliwych produktów, po 14-dniowym okresie unieważnienia zastrzegamy sobie prawo do oferowania zamiennych produktów o podobnej lub równej wartości.
W przypadku produktu nie wysłanego prawidłowo zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania zniżki.
Po otrzymaniu i kontroli Twojego zwrotu, wyślemy Tobie e-mail, aby poinformować, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Poinformujemy Ciebie również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu kosztów.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony do refundacji, zostanie rozpoczęty proces zwrotu zgodnie z zastosowaną przez Ciebie przy zamówieniu metodę płatności.
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze refundacji, najpierw ponownie sprawdź swoje konto bankowe i skontaktuj się z wydawcą karty kredytowej lub bankiem, istnieje często pewien okres przetwarzania zanim refundacja zostanie wysłana.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem office@emotea.pl.
Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu, lub darczyńca otrzymał zamówienie wysłane do siebie, aby dać Ci później, wyślemy zwrot do darczyńcy i dowie się o Twoim zwrocie.
Transport
Aby zwrócić produkt, należy wysłać produkt na adres:
Al. Tysiąclecia 2/34, 05-820, Piastów, Polska
W zależności od miejsca, w którym mieszkasz, czas, który może upłynąć, zanim Twój produkt zostanie wymieniony, może się różnić.