Zamawiaj z łatwością - Q&A

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak nawigować?

Na stronie głównej wybierz na belce interesującą Cię kategorię np. Herbaty, kliknij w Wyświetli więcej, a potem w interesujący Cię produkt. 

Możesz też skorzystać z listy, która rozwija się po kliknięciu na trzy kreski po lewej stronie strony głównej. Pojawią się wtedy wszystkie kategorie na stronie, w tym także przekierowanie do strony logowania. 

2 . Jak mogę dowiedzieć się więcej na dany temat?

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o produkcie, artykule - w danej kategorii przeglądaj je i klikaj w nie.

3. W jaki sposób czytać informacje o produkcie?

Każdy produkt opisany jest podstawowymi informacjami o składzie, masie, sugerowanym sposobie przygotowywania/używania, a także składnikach herbaty i ciekawostki o ich właściwościach. Na samej górze znajduje się motto, myśl przewodnia danej herbaty i to, co może Tobie dać.

Możesz też wybrać rodzaj opakowania, wybierając je z listy rozwijanej po lewej stronie pod zdjęciem.

4. Jak wyszukiwać produkty/artykuły?

Do wyszukiwania możesz używać wyszukiwarki, opisanej w naszym sklepie słowem Wyszukaj.

Jedna znajduje się na dolnej belce strony głównej w lewym dolnym rogu.

Druga znajduje się w ciągu listy rozwijanej - trzy kreseczki w lewym górnym rogu strony głównej. 

5. Jak kupić wybrany produkt?

Aby zakupić wybrany produkt, kliknij kafelek Dodaj do koszyka lub Kup teraz.

Jeśli wybierzesz Kup teraz, będziesz przekierowana/y bezpośrednio do strony, gdzie podasz wymagane dane, a następnie do strony dokonania opłaty. 

Jeśli wybierzesz Dodaj do koszyka, możesz kontynuować zakupy do czasu, gdy zechcesz je zrealizować. Kliknij wtedy symbol koszyka w górnym prawym rogu, a następnie Realizacja zakupu. 

Jeśli chcesz wybrać więcej niż jedną sztukę danego produktu, kliknij w symbol koszyka i wybierz ilość danego produktu.

6. Jaka jest wysokość kosztów dostawy?

Koszty dostawy wyliczane są na podstawie wagi całkowitej wszystkich produktów z koszyka, dlatego doliczane są na etapie końcowym Metody wysyłki, gdzie wybierzesz sposób wysyłki.

Wysokość kosztów dostawy możesz też sprawdzić w zakładce Dostawy i płatności. 

7. Jak mogę sprawdzić, jakie produkty zostały dodane od koszyka?

Wybrane przez Ciebie produkty możesz przeglądać, klikając symbol koszyka umieszczony w prawym górnym rogu strony. 

8. Jak zamówić produkty, gdy już wszystkie wybrane zostały dodane do koszyka?

Gdy przeglądanie produktów jest już zakończone, przejdź do finalizacji zamówienia klikając symbol koszyka umieszczony w prawym górnym rogu strony.

W koszyku możesz przejrzeć wybrane produkty, zmienić ich ilości, a także usunąć te, z których chcesz zrezygnować. 

Możesz także dokonać finalizacji zamówienia klikając „Realizacja zakupu”;

9. Jak mogę wrócić do przeglądania zakupów gdy jestem w koszyku?

Możesz wrócić do sklepu i kontynuować zakupy, po prostu zamykając koszyk. 

10. Co mogę zrobić, gdy nie ma interesującej mnie ilości produktów?

Jeśli Twoje zamówienie przekracza aktualne zapasy w magazynie sklepu lub jesteś klientem zainteresowanym ilościami hurtowymi, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.  

11. Jak wypełniać dane kontaktowe?

W oknie logowania wybierz jedną z opcji:
- jeśli masz konto w naszym sklepie – uzupełnij wymagane pola i kliknij „Loguję się”;

- jeśli nie masz konta i nie chcesz go zakładać, kliknij „Przejdź do wysyłki”, uzupełnij wymagane pola i postępuj według wyświetlanych instrukcji;

- jeśli nie masz konta i chcesz zapisać dane na przyszłość - odhacz "Zapisz te informacje w celu wykorzystania następnym razem", uzupełnij wymagane pola i postępuj według wyświetlanych instrukcji;

W następnym kroku możesz albo przejść do wysyłki albo wrócić do koszyka.

Jeśli jesteś zainteresowany naszym newsletterem odhacz "Wysyłaj do mnie e-maile z nowościami i ofertami".

W kolejnym kroku wybierz metody wysyłki. Na tym etapie możesz też poprawić swoje dane lub wrócić do poprzedniej strony.

12. Jak dokonywać płatności?

W ostatnim kroku wpisz dane do płatności, podaj adres rozliczeniowy. Możesz sprawdzić zamówienie lub wrócić do wysyłki.

13. Jak mogę wykorzystać kod rabatowy?

Jeśli masz kod rabatowy, dodaj go gdy będziesz miał wybrane produkty w koszyku. Ostatnim momentem dodania kodu jest przed dokonaniem płatności.

14. Jak mogę usunąć produkt z koszyka?

Usuwać produkty z koszyka możesz po wejść do koszyka i klikając usuń bądź wpisując 0.

15. Skąd będę wiedzieć, na jakim etapie jest moje zamówienie?

Na różnych etapach realizacji zamówienia obserwuj komunikaty – zarówno te wyświetlane na stronie sklepu, jak też te przesyłane na Twoją skrzynkę e-mail – i postępuj według podanych w nich wskazówek;

16. Czy przy logowaniu muszę podawać e-mail i numer telefonu?

Możesz wybrać tylko jedną z form komunikacji. Dane te są niezbędne do zrealizowania dostawy przez firmę kurierską. 

Miej jednak świadomość, że jeśli nie posiadamy danych do zamówienia kuriera, wtedy czas oczekiwania na paczkę może się wydłużyć.

17. Jak mogę śledzić status zamówienia?

Możesz zalogować się na swoje konto i sprawdzić swoje zamówienie po jego numerze.

Możesz też skontaktować się z nami w celu uzyskania szczegółów zamówienia, pisząc lub dzwoniąc do nas.

18. Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Wszystkie informacje znajdziesz w Polityce zwrotów na stronie głównej w dolnej belce. Po prostu postępuj zgodnie z informacjami tam zawartymi.